סגור
לתכנית החודשית
יום ד' 01.08

כרטיס יומי לכלל המתחמים: 20 ₪

סרטים בבריכה

16:30 בובספוג מחוץ למים

בובספוג האהוב יוצא לראשונה מחוץ לעולמו המימי , כאשר פיראט רשע גונב את המתכון הסודי של קציצות הסרטנים. כעת בובספוג, פטריק ושאר החבורה נאלצים לפעול ויוצאים למסע בעולמנו על מנת להשיג בחזרה את המתכון להציל את עירם.

בימוי: פול טיבט (ארה"ב 2015, 93 דקות, מדובב לעברית)

 

18:30 פוניו על הצוק ליד הים

אגדה קסומה נוספת של המאסטרו היפני היאו מייזאקי (המסע המופלא) פנטזיה לכל הגילאים על נסיכה דגית אשר רוצה להפוך לאישה מוחלטת. הסרט זכה בשני פרסים בפסטיבל ונציה

בימוי: היאו מייזאקי (יפן 2008, 103 דקות, מדובב לעברית)

 

20:45 אבא גנוב

מלודרמה משפחתית המתרחשת על רקע נופי הכנרת. צ'יקו הוא מדריך תיירים המתגורר בספינתו הקטנה יחד עם בנו, מאז שהתגרש מאשתו. חמש שנים אחר כך, חוזרת האם עם בעלה המליונר מארה"ב, ודורשת חזקה על הילד. בית המשפט מכריע לטובתה, ובצר לו פונה צ'יקו לעזרתה של גליה, עורכת דין צעירה ויפה, גרושה אף היא. בזכות אהבתה ונחישותה היא מצליחה לשנות את ההחלטה - ואת חייהם של צ'יקו ובנו.

בימוי: יהודה ברקן (ישראל 1987, 87 דקות, עברית)

 

מתחם אגאדיר

16:30 שיגולה  crew

18:00 עדן דרסו +די ג׳יי מש

די ג׳יי מש הוא כנראה המאסטר הישראלי הגדול ביותר כל מה שקשור לאמנות הסקרצ׳. הוא מלווה את סצנת ההיפ הופ המתפתחת כבר שנים ורק לאחרונה התחיל להפתיע עם הפקות מקוריות באלבום הבכורה שלו ״מחט על תקליט״ שיצא בשיגולה רקורדס ואירח את השמנת של הראפ הישראלי.

לאחרונה מש מבשל פרויקט נוסף ומסקרן עם עדן דרסו, ראפרית בת 20 מרחובות שמסתמנת בתור הדבר החם הבא בראפ העברי. שלושת הסינגלים שהוציאו עד כה הפכו את עדן מאלמונית לאמנית שחולקת במות עם אמנים מהשורה הראשונה והציפיות לאלבום המשותף שלהם כבר בשמיים.

19:00 כהן@מושון   

צמד הראפרים מיכאל כהן ומיכאל מושונוב שורפים במות כבר יותר מעשור ונחשבים לפורצי דרך וסמן של איכות בהיפ הופ המקומי. הם ידועים בזכות ההופעה המחשמלת שלהם והגוון המיוחד של ההיפ הופ שהם מביאים - עמוס בסימפולים וריפרורים למוזיקה ישראלית ישנה, הרבה הומור ואינטלגנציה וגרוב שמחבר בין המקומי לעולמי בקלילות.

20:00 שיגולה  crew

 

במה מרכזית

המקומות מוגבלים ולא מסומנים, הישיבה על בסיס מקום פנוי

20:00 פאנל עם כוכבי ויוצרי הסידרה שאבאבניקים

פאנל עם כוכבי ויוצרי הסדרה המצליחה בהשתתפות: אלירן מלעה, ישראל אטיאס, דניאל גד, אורי לייזרוביץ׳ ועומר פרלמן.

בהנחיית יאיר שרקי

"שבאבניקים" מציגה לראשונה צעירים חרדים באור שונה, כמי שרוצים להיות חלק מהסיפור הישראלי, שמכירים בעולם החילוני שבחוץ וחווים קונפליקטים אישיים ודעות קדומות של הסובבים אותם. הצעירים מתמודדים עם שאלה קשה: האם היהדות שלנו מתנגשת עם הישראליות שלנו? או שיש דרך לשלב בין השתיים.

יוצרים: אלירן מלכה, דניאל פארן

המקומות מוגבלים ולא מסומנים, הישיבה על בסיס מקום פנוי

21:00 גריז (סינג-א-לונג) - חגיגות 40 שנה

מופע חימום מיתרי הקול עם מלכות הדראג של ירושלים יוסל'ה ומוקשה

אהבת קיץ של דני (טרבולטה) וסנדי (ניוטון-ג`ון) נגמרת עם סוף החופשה וכל אחד חוזר לבית הספר שלו. כשמתברר שהם הולכים לאותו בית ספר, דני ה"קול" לא יראה לפני החברים שלו את אהבתו לסנדי. וסנדי היא נערה תמימה שלא תעשה את הצעד הראשון. סיפור אהבה פשוט שהפך למחזמר המצליח ביותר בתולדות הקולנוע, עם שירים שכולנו אוהבים לשיר.

בימוי: רנדל קלייזר (ארה"ב 1978, 120 דקות, אנגלית, כתוביות בעברית וערבית)