סגור
לתכנית החודשית
הקפיצה המשולשת – מחזור ג' / פיצ'ינג

פיתוח תעשיית אנימציה בינלאומית בירושלים

המיזם לקולנוע ולטלוויזיה בירושלים

המיזם לקולנוע ולטלוויזיה ברשות לפיתוח ירושלים חרת על דגלו שני ערכים בתחום האנימציה הישראלית: עידוד יצירה עצמאית ומקצועית, וקידום התעשייה והעוסקים בה. המיזם הקים תעשיית אנימציה ישראלית בירושלים בכמה שלבים מקבילים: הקמת אולפני אנימציה בעיר, תמיכה בהפקות אנימציה ישראליות, והבאת הפקות ענק מחו"ל לביצוע עבודות בירושלים. פעילות זו הוכיחה כי את ההצלחה של היוצרים הישראלים בבתי אנימציה מובילים בחו"ל – בתחום האמנותי, התוכני והטכנולוגי – ניתן לבצע גם בארץ.

לפני שנתיים התקדם המיזם לשלב הבא בהפיכת ירושלים לציר מרכזי בשיח האנימציה הישראלי והעולמי, והשיק את הקפיצה המשולשת – מסלול ייחודי לפיתוח והפקת תוכן ישראלי מקורי באנימציה, בשיתוף ובהכוונה של חברות אנימציה בינלאומיות. זו השנה השלישית של המסלול, שמטרתו העיקרית היא יצירת קשרי עבודה הדוקים ושיתופי פעולה עסקיים עם חברות אלו. השאיפה היא ליצור תוכן ישראלי מקורי עבור גורמים מחו"ל מתוך כוונה שכאשר יגיעו פיתוחים אלה להפקה, חלקם יופקו בירושלים על ידי יוצרים מקומיים – ולא רק כנותני שירותים, אלא כשותפים ביצירה ובזכויות.

משתתפים במסלול יזכו בליווי מקצועי של מיטב היוצרים מהארץ ומהעולם, ויזכו להיכרות אישית עם מקבלי ההחלטות בגופי האנימציה המובילים:Sony Pictures Animation, Technicolor, Nickelodeon

המיזם רואה חשיבות רבה בשיתוף עם האיגודים המקצועיים: איגוד מקצועות האנימציה, איגוד התסריטאים ואיגוד המפיקים כצלע חיונית בפיתוח והפקה איכותיים, ואת סינמטק ירושלים כבית לפעילויות הקפיצה המשולשת.

במסגרת פסטיבל הקולנוע ירושלים תתקיים הסדנה הראשונה במסלול, אשר תכלול כנס מקצועי ואירוע פיצ'ינג. הסדנה השנייה והסופית תתקיים באוקטובר, במסגרת פסטיבל האנימציה הבינלאומי בירושלים - AniNation.

פיצ'ינג של הפרויקטים הנבחרים מול פאנל שופטים

* הכניסה לפיצ'ינג חופשית וכולם מוזמנים!

בנוסף יתקיים כחלק מאירועי הקפיצה המשולשת

MiniNation - מהדורת קיץ 2018

כנס הקיץ של פסטיבלAniNation  חוזר!

יום ה' 02.08  | משכנות שאננים | 10:00-14:00

 

לקטלוג ימי התעשייה >>>